duminică, 13 ianuarie 2013

Chiftelute din boabe de porumb


Nu, nu am dat in boala chiftelutelor, dar asa a fost sa fie. Mai urmeaza inca o postare tot cu chiftelute, asa ca nu aruncati cu pietre!
Aceste chiftelute le-am pregatit pentru masa de revelion si au fost foarte apreciate de meseni. Sunt foarte usor de facut si sunt foarte gustoase!

Ingrediente:
- 2 conserve de boabe de porumb
- 2 oua
- 3-4 linguri faina
- 1 lingura dulceata de ardei iute
- mix de condimente pentru mancarea chinezeasca
- sare si piper macinat
- ulei pentru prajit

Conservele de boabe de porumb le-am scurs bine de zeama.
Intr-un castron am batut ouale si am adaugat faina, dulceata de ardei iute si condimentele. Compozitia trebuie sa aiba consistenta unei smantani fluide.



La sfarsit am adaugat boabele de porumb si am amestecat bine.


Din aceasta compozitie am luat cu lingura si am pus la prajit in ulei fierbinte, formand chiftelute.



Cand au fost aurii pe ambele parti le-am scos pe servetele de hartie absorbanta.



Au avut gust dulce - picant si au fost minunate!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana