joi, 2 iulie 2015

Chec dukan cu cacao si aroma de cappucino


Pufosenie negricioasa si delicioasa ♥♥♥
Se stie deja ca in dieta Dukan taratele de ovaz sunt obligatorii si se mai stie ca mai toata lumea prefera sa le foloseasca la dulciuri. Eu deja le folosisem la o pizza dukan style, prin urmare acest desert nu contine tarate de ovaz.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.
Si pentru ca este o minunatie reusita, imi permit sa dedic acest chec si sa trimit o imbratisare virtuala Alexandrinei - Xandrinne si ale ei ispravi culinare, o bloggerita draga mie, ce a raspuns imediat si in fiecare luna la provocarea lansata de mine cu ceva vreme in urma, "Virtual hug". Blogul ei este intesat de retete care mai de care si nu sfatuiesc pe nimeni sa-l rasfoiasca pe stomacul gol, ca instantaneu se va trezi teleportat in bucatarie  ツ 
Responsabil sef cu parada imbratisarilor virtuale din luna iulie este Monica - Monya`s ... !!!
Ingrediente:
- 6 oua
- 3 linguri eritritol cu stevia 1:4
- 2 linguri tarate de grau
- 2 linguri gluten
- 1 plic praf pentru budinca de ciocolata
- 1 lingura aroma de cappucino


Albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare. Continuand mixarea la viteza maxima, am incorporat in spuma galbenusurile, eritritolul si aroma de cappucino.
In alt castronel am amestecat taratele de grau, glutenul si praful de budinca, iar acest amestec l-am incorporat cu ajutorul unui tel si cu miscari usoare in spuma dulce de oua.



Compozitia obtinuta am turnat-o intr-o forma de silicon pentru guguluf.


Am bagat forma in cuptorasul electric, la 160 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru 40 minute.
Miroase senzational! ♥♥♥


Am scos cu grija checul din forma si l-am lasat pe un gratar sa se racoreasca.


L-am pudrat cu lapte praf 0.1% grasime pentru fata comerciala si sesiune de poze, apoi l-am feliat.


Este foarte pufos, deloc umed in interior, miroase minunat, se feliaza foarte frumos si este delicios ♥♥♥ Ce sa vrei mai mult?



Ia priviti pufosenia pufoseniilor ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana