vineri, 10 aprilie 2015

Placinta dukan cu branza dulce si goji


Am vrut sa fac ceva, a iesit altceva, dar pentru ca ne-a placut la final ce a iesit, pun reteta si pe blog pentru aducere aminte, mai ales pentru ca este musai sa o repet cat de curand. A fost delicioasa!!! ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente:
***Coca:
- 250g crema de branza 0.2% grasime
- 3 linguri gluten
- 2 linguri faina arorut
- 4 linguri tarate ovaz
- 3 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 3 linguri eritritol cu stevia
- 1 lingurita praf de copt
- 1 lingura esenta nuca de cocos
***Umplutura:
- 1 ou
- 275g branza de vaci granulata (Pilos 0.5% grasime)
- 3 linguri eritritol cu stevia
- 2 linguri fructe goji (hidratate in prealabil)
- 1 lingura esenta nuca de cocos

In poza apar doua oua, dar am folosit doar un singur ou.



Fructele de goji le-am pus la hidratat in apa calda cu putina esenta de vanilie. Dupa 30 minute le-am scurs bine de apa.


Intr-un castron am amestecat bine toate ingredientele pentru coca.


Coca obtinuta este moale si lipicioasa. Am acoperit castronul cu folie de plastic si l-am bagat la frigider pentru 30 minute.


Intre timp am pregatit umplutura: intr-un castronel am amestecat bine branza de vaci cu oul, indulcitorul si esenta de nuca de cocos. La urma am amestecat in crema si fructele goji scurse bine de apa.


Intr-o forma de silicon pentru guguluf am pus alternativ cate o lingurita de coca si una de umplutura.


La urmatorul rand, unde era coca am pus umplutura si unde era umplutura am pus coca. Am continuat asa pana am terminat cele doua compozitii.


Am bagat forma la cuptorasul electric, la 170 grade, cu foc doar de jos si fara ventilatie, pentru 30 minute. Aici am gresit! Pentru ca am cuptorasul electric de putina vreme, inca experimentez cu el. Acum va sfatuiesc sa folositi functia cu foc sus si jos + ventilatie. In acest fel sigur nu se va mai praji asa tare fundul placintei.


Am rasturnat placinta pe un platou si am pandit-o pana s-a racorit. Miroase senzational! ♥♥♥


S-a prajit cam tare la fund, dar a fost foarte buna si asa. data viitoare stiu ce trebuie sa modific la modul de coacere.


In sectiune arata foarte frumos ♥♥♥



A fost delicioasa!!! ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana