marți, 25 noiembrie 2014

Papanasi copti - dukan style


Este musai sa va zic de minunatiile astea delicioase!
De cand am descoperit reteta la Roxana Popa, o dukanita veche ce activeaza pe grupul "La masa cu Dukan", am refacut-o de nenumarate ori. Mie nu mi se pare ca aduc la gust cu papanasii, ci mai degraba cu placinta cu mere, dar daca i-am descoperit sub denumirea de "papanasi", atunci asa o sa le zic si eu. Sunt perfecti in orice moment al zilei, sunt foarte usor de facut si sunt deliciosi ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand chiar din faza de atac pentru ca nu contine tolerate.

Ingrediente:
- 275g branza de vaci 0.5% grasime (Pilos)
- 3 oua marisoare sau 4 oua mai mici
- 2 linguri tarate ovaz
- 1 lingura tarate grau
- 2 linguri indulcitor pudra (Clio)
- 1 lingurita praf de copt
- 1 lingurita scortisoara pudra
- 1 lingurita esenta de vanilie


Branzica trebuie sa fie din cea granulata, nu din cea cremoasa!!!


Toate ingredientele enumerate mai sus se amesteca bine intr-un castronel, cu un tel sau cu o lingura.



Compozitia rezultata se pune in forme de silicon pentru briose. In functie de cat de mari sunt formele, ies 5 - 8 bucati.


Formele de silicon se pun intr-o tava metalica, pentru a putea fi manevrate mai bine.
Am bagat tava la cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru aproximativ 35 minute. Cand deasupra prind pojghita aurie, sunt gata.


Se scot imediat din forme si se lasa la racorit cateva minute.
Au un miros senzational, de-ti lasa gura apa ♥♥♥




Se pot servi simpli, sau cu un mot de branzica cremoasa frecata cu indulcitor si esenta. In ambele variante sunt la fel de buni ♥♥♥


Iata cat sunt de pufosi:


Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana