sâmbătă, 13 septembrie 2014

Inghetata dietetica cu ness


Aceasta reteta am gasit-o pe pinterest : Low-Carb Japanese Green Tea Gelato (Dukan Diet PP Cruise Recipe). Mi s-a parut foarte usor de facut, prin urmare am adunat ingredientele necesare si m-am pus pe treaba.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand din croaziera.

Ingrediente:
- 750 ml lapte 1.5% grasime
- 6 galbenusuri
- 4 linguri indulcitor pudra
- 1 lingura ness
- 3 linguri amidon porumb


Indulcitorul si nesul le-am amestecat in lapte, iar galbenusurile le-am mixat 5 minute la viteza maxima, pana au devenit cremoase.


In galbenusuri am adaugat amidonul si am mixat un minut la viteza maxima.


Am incalzit amestecul cu lapte, iar jumatate din laptele cald l-am turnat incet peste galbenusuri si am amestecat repede.


Am turnat amestecul de galbenusuri peste laptele din craticioara si am lasat compozitia sa se infierbante la foc mic, avand grija sa amestec mereu.


In scurta vreme compozitia se ingroasa usor, iar daca trece testul lingurii este gata si poate fi oprit focul. Nu trebuie sa fiarba!


Ce este testul lingurii? Dosul unei linguri se baga in compozitie, apoi se traseaza pe ea, cu degetul, o linie. Daca marginile acelei linii raman curate si compozitia nu tinde sa umple linia, compozitia poate fi luata de pe foc.


Acum tot ce mai trebuie este putin (mai multa!) rabdare: rabdare sa se raceasca compozitia, rabdare sa stea la frigider cateva ore (vreo 4 am lasat-o eu), rabdare sa fie transformata in inghetata in masina (la mine a durat aproape 30 minute).



Am servit-o imediat, in vase reci, persarata cu putin ness deasupra.



Poate fi facuta cu orice alta aroma, trebuie doar sa inlocuiti ness-ul cu aroma dorita. Eu chiar am in plan sa fac una cu aroma de cocos.



Va sfatuiesc sa tineti la frigider vasele in care veti servi inghetata, astfel aceasta nu se va mai topi atat de repede. De asemenea, vasul masinii de inghetata trebuie sa stea la congelator cel putin 12 ore inainte de a fi folosit, deci organizati-va din vreme!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana