joi, 17 ianuarie 2013

Sa stam stramb si sa gandim drept

   Postare de-asta n-a mai vazut blogul meu pana acum!
   De cand am descoperit blogosfera, adica de prin 2008, am tot citit pe diferite bloguri si am auzit diferite pareri despre cum TREBUIE sa arate un blog, despre cum TREBUIE sa arate pozele, despre cum TREBUIE sa folosesti cuvintele, despre cum TREBUIE sa-ti faci publicitate, despre cum TREBUIE sa-ti atragi cititori multi, despre...
   Eu inteleg ca fiecare are cate o parere si mai inteleg ca fiecare are dreptul sa-si exprime acea parere, dar tonul ma irita foarte mult. De ce fratilor si surorilor TREBUIE cineva sa faca cum vreti voi? Nu este voie sa avem propria idee? Nu va obliga nimeni sa cititi ceva ce nu va place! Nu va obliga nimeni sa priviti o poza care nu va place! Nu va obliga nimeni sa dati like-uri si add-uri si mai stiu eu ce "-uri"! Si atunci de unde atata ofuscare? De unde atata rautate? Pentru informatia voastra, orice pagina de internet are in coltul din dreapta-sus un patratel cu un X pe el. Apasati-l si treceti mai departe! Lasati rautatile deoparte si comentariile acide! Viata e prea scurta si nu se merita sa ne-o umplem cu venin.
   Vrea omu sa-si faca blog despre viata pomului din fata blocului sau despre steaua care a cazut acum un an -  are dreptul sa isi faca. Pune pe blog o reteta de mancare cu ingrediente cunoscute doar de papuasi - este fix treaba lui! Daca va place, urmariti-l. Daca nu va place, ignorati-l. Nu aruncati cu noroi in visul lui si in ideile lui. Lasati-l sa se bucure de ele! Poate sunt singura lui bucurie.
   Prin postarea asta am incalcat promisiunea pe care mi-am facut-o, aceea de a nu exprima in mod public un gand rautacios. Totusi, trebuia sa o fac, ca prea s-au inmultit rautaciosii si carcotasii si nemultumirea mea era in continua crestere.
   Din cauza unor astfel de oameni am fost de mai multe ori pe punctul de a-mi sterge blogul. Parca nimic din ce faceam nu era bine: pozele erau naspa, retetele erau scrise naspa, mancarea era naspa... Imi pierdusem bucuria de a gati, de a poza si de a scrie. Apoi mi-am dat seama ca nu am de ce sa las rautatile sa-mi distruga bucuria. Nu am sa capitulez in fata carcotelilor si barfelor! Blogurile mele sunt parte din viata mea si nu TREBUIE sa fac nimic din tot ce mi se "sugereaza". Orice scriu pe blog, orice poza expusa, orice modificare adusa blogului sunt rezultatul muncii mele si contribuie la mentinerea starii mele de bine. Daca eu sunt multumita de ele, parerea altora ma lasa rece. Hotararile mele sunt singurele care conteaza!
   Aceasta postare nu este un pamflet si trebuie inteles ca atare. Orice asemanare cu personaje din viata reala sau cu intamplari asemanatoare este voita.
   Va doresc sa aveti o zi minunata!

P.S.  V-ati prins ca urasc cuvantul TREBUIE, nu?

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana